Opublikowano

Modelowanie w Maya: retro TV Philco

Modelowanie w Maya: retro TV Philco

Wprowadzenie do programu Maya mamy już za sobą… czas na modelowanie. A przedmiotem modelowania jest retro odbiornik TV marki Philco – znany fanom serii gier Fallout i nie tylko. Kurs składa się z 12 lekcji zamkniętych w niespełna 3 godzinach. Podczas szkolenia nauczysz się: pracować z obiektami geometrycznymi, podstawowych technik modelowania oraz wykorzystania Marking Menu w procesie budowania siatki geometrycznej. Zapraszam do lektury: Modelowanie w Maya: retro TV Philco.

Czytaj dalej Modelowanie w Maya: retro TV Philco
Opublikowano

Wprowadzenie do Maya

Wprowadzenie do Maya

W tym szkoleniu z serii „Podstawy pracy”, chciałbym przybliżyć program Autodesk Maya – mniej popularna siostra zakorzenionego na polskim rynku 3ds Max. Kurs zbudowany jest z 10 lekcji i trwa niespełna 90 minut, podczas których zapoznasz się ze wszystkimi niezbędnymi podstawami obsługi programu. Kurs nie dotyka zagadnień modelowania, które są przedmiotem innego szkolenia: Modelowanie w Maya: retro TV Philco. Zapraszam do lektury: Wprowadzenie do Maya.

Czytaj dalej Wprowadzenie do Maya