Opublikowano

Modelowanie w XSI: Miecz Berserk

Modelowanie w XSI

Gratka dla fanów manga/anime Berserk – miecz Gutsa. Ten przedmiot, jak żaden inny, nadaje się jako przykład modelowania twardych obiektów – zbudowany jest na bazie cylindra, prostopadłościanu, a także krzywej, która posłużyła do utworzenia wstęgi. W kursie wykorzystałem program Softimage|XSI, ale do realizacji projektu można z powodzeniem posłużyć się dowolnym programem 3d. Zachęcam do lektury: Modelowanie w XSI: Miecz Berserk

Czytaj dalej Modelowanie w XSI: Miecz Berserk
Opublikowano

Modelowanie w XSI: Koło samochodowe

Modelowanie w XSI: Koło samochodowe

W tym kursie chciałbym zaprezentować proces budowania poszczególnych elementów koła samochodowego. Projekt ogranicza się do felgi, opony oraz szczęk hamulcowych. Główne założenie szkolenia to: uzyskanie detali na poziomie siatki geometrycznej, bez wykorzystania dodatkowych tekstur/map. W procesie modelowania posłużyłem się programem Softimage|XSI. Samo szkolenie jest częścią większego kursu poświęconego modelowaniu Mercedesa SLS. Zapraszam do lektury: Modelowanie w XSI: Koło samochodowe.

Czytaj dalej Modelowanie w XSI: Koło samochodowe