Interior z 3dsMax. Bonus: VRay – fundamenty

119.00 

Autor: Krzysztof Micielski
Czas trwania:
10 godzin
Lekcji: 34
Wymiary wideo (mp4): 1280 x 720 px
Wielkość plików do pobrania: 4,2 GB
ISBN: 978-83-62017-52-2
Program: Autodesk 3ds Max

Opis

Interior z 3dsMax

Wnętrza pomieszczeń (Interior) to jeden z głównych tematów, które pojawiają się w kontekście modelowania 3d. Nie jest to już tylko domena programów CAD. Obecnie, do wizualizacji wnętrz, można wykorzystywać właściwie każdy program 3d, który oddaje nam do dyspozycji podstawowe narzędzia wymiarowania i porządny silnik renderujący. Nie inaczej jest z 3ds Max. W kursie Interior z 3dsMax, Krzysztof Micielski pokazuje krok po kroku proces:

  • modelowania pomieszczenia,
  • teksturowania,
  • i renderowania wnętrza z wykorzystaniem silnika renderującego VRay.

Bonus: VRay – fundamenty

Dla osób, które nie miały nigdy styczności z silnikiem VRay, lub chciałby się dowiedzieć o nim czegoś więcej, autor przygotował bonusowy materiał – przeszło 3 godzinne wprowadzenie do VRay. Dodatkowy materiał to ok. 24 tematów powiązanych z:

  • obrazem, jego szczegółowością i poprawianiem jego wyglądu,
  • światłem,
  • dodatkowymi efektami, które możemy uzyskać na etapie renderingu.

Poniżej, możesz znaleźć szczegółową listę podejmowanych zagadnień. Dodatkowo jeśli jesteś zainteresowany rozwijaniem umiejętności modelowania z programem Autodesk 3ds Max, to polecam kurs: Modelowanie w praktyce z 3ds Max.

O autorze

Krzysztof Micielski – grafik, animator, motion designer. CG zajmuje się od przeszło 12 lat. Z grafiką 3D zetknął się za sprawą DOSowego programu 3D studio. Kolejne lata doświadczeń przyniosły mu poszerzenie umiejętności m.in. o RealFlow, FumeFX, Rayfire oraz VUE. Autor na co dzień pracuje w agencji interaktywnej w Łodzi. Oprócz zawodowych projektów realizuje swoje autorskie projekty. Jest twórcą klipu zespołu Queen, który został doceniony przez samego Briana Maya – gitarzystę zespołu. Od niedawna prowadzi własny videoblog, w którym mówi o swojej największej pasji – grach video.

Spis treści:

Moduł 1: (480 minut)

1. Szafki i krzesła (1:10:34)
2. Blat i zlewozmywak (56:51)
3. Dodatkowe przedmioty (43:15)
4. Szafy i sprzęt kuchenny (51:42)
5. Ściany okna i firany (57:21)
6. Ostatnie obiekty (22:20)
7. Materiały, teksturowanie, rendering 1 (58:25)
8. Materiały, teksturowanie, rendering 2 (1:01:22)

VRay – fundamenty: Moduł 1: (122 minuty)

1. Wstęp (5:23)
2. Gamma (6:20)
3. Frame Buffer (3:26)
4. Image Sampler Fixed (5:01)
5. Image Sampler Adaptive (2:34)
6. Image Sampler Adaptive DMC (7:44)
7. Image Sampler Adaptive DMC Samples (1:28)
8. Color Mapping (6:48)
9. VRay Lights (6:02)
10. VRay Lights IES (3:13)
11. VRaySun (4:25)
12. Global Illumination (4:32)
13. Irradiance Map (6:27)
14. Irradiance Map 2 (4:34)
15. Light Cache (5:25)
16. Brute Force (4:40)
17. Ustawienia (8:23)
18. VRay Physical Camera (7:36)
19. Depth of Field (8:10)
20. VRay Materials (14:51)
21. Podsumowanie (5:00)

VRay – fundamenty: Moduł 2: (71 minut)

1. Translucency i VRayFastSSS2 (12:24)
2. VRay Dirt (10:04)
3. VRay Fur (5:49)
4. VRay HDRI (14:21)
5. VRay Proxy (28:49)