Modelowanie w praktyce z 3ds Max

119.00 

Autor: Łukasz Liszko
Czas trwania: 4 godziny i 34 minuty
Lekcji: 34
Wymiary wideo (f4v): 1024 x 768 px
Wielkość plików do pobrania: 2,3 GB
ISBN: 978-83-62017-92-8
Program: Autodesk 3ds Max

Opis

Modelowanie w praktyce z 3ds Max

Modelowanie w praktyce z 3ds Max to prawie 5 godzin materiału audio-wideo poświęconego tworzeniu obiektu 3d – Colt M4A1. Autor poprowadzi Ciebie przez skrupulatny proces budowania kolejnych elementów obiektu, począwszy od ustawienia blueprintu, skończywszy na prostym renderingu z wykorzystaniem cieniowania ambient occlusion.

W toku pracy dowiesz się jak:

  • działają wybrane narzędzia modelujące,
  • jak wykorzystywać obiekty prymitywne,
  • tworzyć geometrię na bazie profilu krzywej,
  • pracować z krawędziami, polygonami i wierzchołkami.

Kurs wymaga od użytkownika podstawowej wiedzy o interfejsie i nawigacji w programie 3ds Max.

Jeśli jesteś zainteresowany rozszerzeniem swoich umiejętności modelowania w 3ds Max, lub chciałbyś poznać podstawy pracy z silnikiem VRay, to zachęcam do lektury kursu: Interior z 3dsMax. Bonus: VRay – fundamenty.

O autorze:

Łukasz Liszko – inżynier, absolwent Wyższej Szkoły Informatyki Stosowanej i Zarządzania w Warszawie na specjalizacji Komputerowe Wspomaganie Grafiki. Freelancer, zajmujący się szeroko pojętą grafiką komputerową.

Spis treści:

Moduł 1: Lufa

1. Ustawienia Blueprint (2:25)
2. Kompensator (10:59)
3. Detale lufy – boczny adapter (11:30)
4. Budowanie celownika (17:11)
5. Detale celownika 1 (11:03)
6. Detale celownika 2 (13:16)
7. Tworzenie uchwytu lufy (6:38)
8. Praca z detalami uchwytu (8:00)
9. Tworzenie pierścienia (4:59)

Moduł 2: Korpus M4A1

10. Tworzenie korpusu 1 (5:02)
11. Tworzenie korpusu 2 (9:09)
12. Rozbudowa korpusu 1 (8:03)
13. Rozbudowa korpusu 2 (4:05)
14. Dopasowanie geometrii korpusu (5:02)
15. Finalizowanie bryły korpusu (8:51)
16. Zabudowa wokół spustu (7:54)
17. Budowa magazynku (8:55)
18. Zabudowa spustu (3:47)
19. Podstawa rękojeści (8:26)
20. Modelowanie rękojeści (10:26)
21. Dopasowanie rękojeści i detale korpusu (11:09)
22. Budowanie grzbietu (9:19)
23. Praca z symetrią i łączenie wierzchołków (7:43)
24. Zamykanie korpusu (8:05)

Moduł 3: Kolba, celownik optyczny i detale

25. Modelowanie kolby (9:53)
26. Detale kolby (4:55)
27. Rozbudowa kolby 1 (8:08)
28. Rozbudowa kolby 2 (8:16)
29. Detale na korpusie broni (14:27)
30. Spust i inne detale (7:01)
31. Uchwyt (13:21)
32. Luneta (7:20)
33. Nity, śrubki i optyka (9:37)
34. Prosty rendering (2:17)