Opublikowano

SEO WordPressa – anchor text

Anchor Text to podlinkowany wyraz lub fraza – czasami możemy napotkać określenia: kotwica lub opis odnośnika. Niezależnie od nazwy – wiemy o co chodzi. Jednak to, co z perspektywy internauty wydaje się oczywiste i naturalne, z perspektywy SEO ma ogromne znaczenie. Linkowane wyrazy są elementem polityki budowania odnośników. Umiejętne linkowanie pomaga wszystkim uczestnikom internetowego ruchu – także robotom indeksującym. Agresywne promowanie słów kluczowych w opisach odnośników, może powodować problemy.

Czytaj dalej SEO WordPressa – anchor text
Opublikowano

SEO WordPressa – linkowanie

Linkowanie to proces, który nigdy się nie kończy. Zawsze możemy coś dodać, poprawić lub nawiązać współpracę z innymi stronami WWW. Portale linkują na potęgę, ale wraz z ilością rzadko w parze idzie jakość. A czasy się zmieniają – coraz bardziej liczy się to, gdzie linkujemy, i kto linkuje do nas.

Czytaj dalej SEO WordPressa – linkowanie
Opublikowano

SEO WordPressa – bezpośrednie odnośniki

Poprawna konfiguracja i czytelne odnośniki do naszych treści, to uszczęśliwieni użytkownicy i sprawnie działające roboty indeksujące. Wszelkiego typu nieczytelne ciągi znaków powodują jedynie problemy. Na szczęście odpowiednia konfiguracja WordPressa pod kątem przyjaznych linków nie powinna sprawić nikomu większego problemu.

Czytaj dalej SEO WordPressa – bezpośrednie odnośniki
Opublikowano

SEO WordPressa – sok z linku

Tak, „sok z linku”. Jest to czynnik wpływający na naszą pozycje w wynikach wyszukiwania poprzez pozycję serwisu, który do nas linkuje. Jeśli serwis linkujący do nas ma wysoką pozycję, to jego odnośnik ma dla nas większą wartość, niż odnośnik ze strony, która zajmuje słabszą pozycję w wynikach wyszukiwania.

Czytaj dalej SEO WordPressa – sok z linku
Opublikowano

SEO WordPressa – odnośniki w pozycjonowaniu

Odnośniki to klikalne elementy strony WWW prowadzące do określonych miejsc Internetu. Z perspektywy SEO odnośniki to jeden z najważniejszych czynników dobrego pozycjonowania. Dzięki nim nakreślamy mapę strony, pomagamy użytkownikom i robotom indeksującym w nawigacji oraz kojarzymy nasze treści z serwisami zewnętrznymi.

Czytaj dalej SEO WordPressa – odnośniki w pozycjonowaniu
Opublikowano

SEO WordPressa – kategorie i tagi

Wykorzystanie kategorii i tagów sprowadza się często do budowy nawigacji oraz organizowania treści. Ich potencjał obejmuje także zagadnienia związane z pozycjonowaniem. Strony kategorii i tagów mogą być indeksowane i wyświetlane w wynikach wyszukiwania. Stanowią też idealny mechanizm, dzięki któremu możemy zachęcić użytkowników do częstszych odwiedzin portalu WWW.

Czytaj dalej SEO WordPressa – kategorie i tagi
Opublikowano

SEO WordPressa – stosowanie słów kluczowych

Na stronie WWW znajdziemy wiele miejsc, w których warto umieścić słowa kluczowe – niezależnie od wykorzystywanego CMS’a. Wspólnym mianownikiem jest umiar. Nie warto ulegać pokusie hakowania systemu i gromadzić słowa kluczowe w chmurę, z nadzieją na wyższą pozycje w wynikach wyszukiwania – nie tędy droga.

Czytaj dalej SEO WordPressa – stosowanie słów kluczowych
Opublikowano

SEO WordPressa – wyszukiwanie słów kluczowych

Szukając słów i fraz kluczowych posiłkujemy się własną wiedzą, pamięcią i nawykami językowymi – to naturalny odruch każdego człowieka. Pamiętajmy jednak, że nie jesteśmy legionem. Internauci mają swoje życia, funkcjonują w różnych środowiska i posługują się różnymi siatkami pojęć.

Czytaj dalej SEO WordPressa – wyszukiwanie słów kluczowych
Opublikowano

SEO WordPressa – słowa kluczowe

Droga do serca internauty wiedzie przez słowa – są one kluczowe podczas wyszukiwania treści. Odpowiedni dobór słów może decydować o tym, gdzie znajdziemy się w wynikach wyszukiwania. Niestety większość stron internetowych posługuje się tymi samymi słowami kluczowymi. To powoduje ogromną konkurencję, z którą należy się zmierzyć na wczesnym etapie projektowania portalu WWW lub przed dodaniem do niego treści.

Czytaj dalej SEO WordPressa – słowa kluczowe